Odwiedziny łącznie z blogiem na Onet!

sobota, 9 grudnia 2017

Witaj nowy blogu, bo Onet nas wyrzucił


Dzień dobry nowy Blogu!
Wygonili rzeszę ludzi z platformy Onet - Blog.pl i oto kazali szukać swojego miejsca w sieci!
Bardzo brzydko z nami postąpiono, bo musimy na nowo budować swoją markę i szukać promocji dla nowego Bloga.
Czuję się po 4 latach i napisaniu ponad 2 tysięcy notek, jakby mi ktoś porządnie przed świętami przyłożył.
Czuję się tak, jakbym od Mikołaja dostała rózgę, bo byłam niegrzeczna.
Od rana konfiguruję nieznane mi miejsce i jestem totalnie wyczerpana, a tu jeszcze czeka mnie przenoszenie treści ze starego bloga.
Gdybym była informatykiem, to byłoby mi łatwiej, a tak ja Seniorka błądzę, krążę i nie do końca jestem pewna, czy dobrze wszystko robię.
Na Blog.pl czułam się jak ryba w wodzie, a teraz czuję się tak, jakby odcięto mnie od tlenu.
Pewnie minie kilka miesięcy zanim to ogarnę.
Onecie tego się nie robi starym ludziom!

4 komentarze:

  1. Będzie dobrze, Kalinaxo. Wszyscy onetowi blogerzy jesteśmy w teraz w "czarnej du..e". Głową muru nie przebijemy. Ale jesteśmy dzielni i sobie poradzimy. Google może nie zbankrutuje. Może to jest nauczka, żeby zanim się coś opublikuje na blogu, od razu skopiować sobie te same treści do komputera i wydrukować. Wtedy nawet jeśli padnie twardy dysk i zlikwidują platformę blogową wersja papierowa zostanie ;-))))))

    WYCYCKANI PRZEZ ONET ŁĄCZCIE SIĘ!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Damy radę, ale ile nerwów nas to kosztuje. Trzeba na nowo wszystko budować. Mam zewnętrzny dysk, to sobie bloga wgram, aby nie wyleciał w kosmos! Pozdrawiam Czarowniczko

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy przyszedł, więc i pierwszy uciekł - mój pierwszy wpis na blog.pl nosi datę 03.01.2002
    ciekawe wrażenie poczuć się teraz dziewicą...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zła i przygnębiona i nawet tracę ochotę do pisania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń